Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. OK

Centrul comercial Sun Plaza

Sun Plaza – Destinație de senzație  – 170 de magazine, zona dedicată food & fun cu acces facil

Levi’s lansează campania „The Greatest Story Ever Worn” dedicată celor 150 de ani de existență ai modelului 501

Anul 2023 marchează cea de-a 150-a aniversare a blugilor Levi’s 501, una dintre cele mai emblematice piese vestimentare ale stilului la nivel global. 501 Original a fost purtat de-a lungul istoriei de 150 de ani de lideri ai schimbării, oameni care și-au asumat constant riscuri, inovatori, gânditori, celebrități și alte milioane de persoane la fel de curajoase și ambițioase.

Pentru a comemora nenumăratele povești – de la cele mai simple până la cele mai marcante  – ale fanilor 501, Levi’s lansează campania The Greatest Story Ever Worn, sub forma unei sărbători pe parcursul întregului an. Ca parte a lansării, brandul a elaborat 3 scurtmetraje, regizate de Martin de Thurah și Melina Matsoukas. Acestea explorează povești originale din întreaga lume care reflectă cei 150 de ani de 501. Istorisiri care celebrează trecutul incredibil al acestui model, în nenumărate contexte istorice, culturale și personale – cu scopul de a inspira generațiile din viitor în a crea un nou capitol.

The Greatest Story Ever Worn prezintă blugii 501 drept o poveste în continuă expansiune, scrisă și rescrisă de toți cei care ajung să îi descopere. O pereche de jeans ce nu exprimă doar povestea unei persoane, ci povestea tuturor ce au intrat în contact cu ea. Această narațiune în continuă expansiune este o colecție de personaje, evenimente și amintiri de la toate tipurile de oameni.

„Puține produse, ca să nu mai vorbim de articole de îmbrăcăminte, au avut o prezență la fel de constantă în viața oamenilor precum 501. Cu un început umil drept pantaloni de lucru, blugii Levi’s 501 au devenit o unealtă a expresiei de sine care transcende granițele culturii și ale claselor sociale. Acesta este un moment incredibil pentru brandul Levi’s și, prin campania The Greatest Story Ever Worn, ne propunem să sărbătorim moștenirea, amploarea de neegalat și relevanța globală a modelului 501.” – Chris Jackman, VP Brand Marketing, Levi’s.

Primul scurtmetraj, Precious Cargo, împărtășește povestea modului în care blugii 501 și-au făcut drum spre Kingston în anii 1970 și cum Jamaica le-a oferit un twist unic. Regizat de Melina Matsoukas și filmat de directorul de fotografie nominalizat la premiile Academiei, Bradford Young, filmul este o explorare a unei insule în care stilul și ritmul distinct au reverberat pe tot globul.

„Spoturile Levi’s au fost câteva dintre creațiile care m-au inspirat de fapt să urmăresc producția de filme comerciale. Este o onoare să fiu acum implicată în transpunerea cinematografică a moștenirii lor. Mereu m-am lăsat inspirată de branduri și oameni care transmit o poveste autentică și, prin acest scurtmetraj, am reușit să aducem un omagiu unei povești puternice din vasta istorie Levi’s. Curajul ne-a determinat să creăm un film unic și frumos.” – Melina Matsoukas

Cel de-al doilea scurtmetraj, Fair Exchange, ilustrează povestea unei vaci foarte îndrăgite de o familie, ce ajunge să fie vândută în schimbul unei perechi de blugi 501 de către mezin, spre disperarea celorlalți membri ai familiei. Regizat de Martin de Thurah și filmat de apreciatul director de fotografie Kasper Tuxen, o iarnă rece georgiană este fundalul ideal pentru un film ce explorează modul în care 501 contribuie la împlinirea viselor mărețe.

Și, în cele din urmă, cel de-al treilea film, Legends Never Die, spune povestea adevărată a unui purtător devotat Levi’s care a cerut să fie îngropat în 501 – o ultimă dorință pe care mulți oameni au transmis-o brandului de-a lungul anilor. Acest fan, le-a cerut tuturor participanților ca la înmormântare să-și poarte blugii 501. Regizat tot de Martin de Thurah, filmul este o reflecție asupra iubirii colective ce inspiră un grup de persoane să-și transmită respectul față de un om drag, pentru ultima dată. Mai mult de atât, este o celebrare a umanității și a conexiunii inextricabile dintre un bărbat și blugii lui Levi’s 501.

„Am fost intrigat de provocarea de a transpune mini povești ce împreună creează un tot unitar. Levi’s este un brand iconic și sărbătorirea alături de oamenii mei preferați a celor 150 de ani ai unui model emblematic a fost o oportunitate minunată.” – Martin de Thurah

Lansarea campaniei The Greatest Story Ever Worn este începutul celebrării celor 150 de ani ai blugilor 501. Mai multe povești vor fi împărtășite pe parcursul anului 2023.

Vezi două dintre filme aici:

Precious Cargo: https://www.youtube.com/watch?v=xf2TN9be_fM

Legends Never Die: https://www.youtube.com/watch?v=o6F5VdWsmmc

Credite

Concept și direcție creativă: Droga5

Directori: Melina Matsoukas și Martin de Thurah

Fotograf: Jason Nocito

Stilist: Mobolaji Dawodu

Despre Levi Strauss & Co.:

Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii de îmbrăcăminte de marcă din lume și un lider global producerea blugilor. Compania proiectează și comercializează blugi, îmbrăcăminte casual și accesorii aferente pentru bărbați, femei și copii sub mărcile Levi’s, Dockers, Signature by Levi Strauss & Co. și Denizen. Produsele brandului sunt vândute în peste 110 de țări și în întreaga lume printr-o combinație de lanțuri de comercianți, magazine universale, site-uri online și are o amprentă globală de aproximativ 3.000 de magazine de tipul shop-in-shop. Veniturile nete raportate ale Levi Strauss & Co. pentru anul fiscal 2018 au fost de 5,6 miliarde de dolari. Pentru mai multe informații, accesați http://levistrauss.com.

Despre Martin de Thurah:

Martin de Thurah este un regizor, scenarist și fotograf danez, cunoscut pentru crearea unor imagini puternice. Reclama sa pentru IKEA a câștigat „Cea mai bună regie” la Premiile Creative Circle în 2008, iar în 2009 a câștigat premiile MVA, inclusiv „Cel mai bun regizor”, și un creion D&AD pentru videoclipul său pentru Will Young. Cariera promoțională a lui Martin este prolifică, filmând pentru James Blake, Feist, Editors, Royksopp și David Byrne, câștigând premii MVA și altele. Filmul său Thomson a fost catalogat drept una dintre cele mai bune proiecte din 2011 și este încă menționat până în prezent. Atât în 2014, cât și în 2018, Martin a fost votat Directorul de Reclame al Anului de Directors Guild of America, una dintre cele mai înalte distincții ale regizorului. Martin a câștigat 35 de premii D&AD, inclusiv un creion galben pentru regie. El a creat lucrări uluitoare pentru Bupa, Facebook, Ubisoft, Thomson, PlayStation, Camelot, Hennessy și multe altele. Cel mai premiat film al său este „Phelps” creat pentru Under Armour, care a câștigat 11 lei la Cannes, inclusiv Grand Prix for Craft.

Despre Melina Matsoukas:

Melina Matsoukas este un regizor ce își pune amprenta printr-un stil unic, inerent și multicultural, concentrându-se pe partea de storytelling. Matsoukas și-a făcut debutul regizoral cu QUEEN & SLIM, pe care l-a și produs, în 2019. Cariera de televiziune și-a început-o ca producător executiv și regizor al serialului INSECURE; De atunci, a continuat să regizeze și să producă o serie de emisiuni de televiziune, inclusiv episodul „Thanksgiving” din MASTER OF NONE, câștigător al Emmy-ului. De asemenea, ea și-a impus viziunea singulară în videoclipurile muzicale pentru artiști precum Beyoncé, Jay-Z, Rihanna, Snoop Dogg și Lady Gaga și în campanii globale ale unor clienți importanți precum Nike, Beats și Calvin Klein.